petak, 9. prosinca 2011.

NAJLJEPŠA USPOMENA IZ DJETINJSTVA

Moja najljepša uspomena iz djetinjstva je kada mi se rodila mlađa sestra. Rodila se kada sam imala 5 godina.Kada se rodila nisam ju mogla posjetiti jer sam bila još mala. Nakon par sati u kući sam ugledala malu bebicu koja je imala smeđu kosu i dva plava okeca. Ja sam joj izabrala ime Stella. Kao mala je uvijek bila u središtu pažnje. Voljela sam ju ( volim ju i sada ).


Još imam 2 drage uspomena. Kada mi se rodila sestrićna. Zove se Laura. 3 mjeseca nakon što se rodila išli smo je posjetiti u Njemačku.I imam još jednu dragu uspomenu kada mi se rodio bratić. Njega nisam vidla od malih nogu zato što ne živi u Hrvatskoj. Vidla sam ga tek s 2 godine. Te tri uspomene su mi najljepše uspomene iz djetinjstva.

Nema komentara:

Objavi komentar